Profesor Rita Mårtensson przeprowadziła kilkanaście lat temu badania, w wyniku których opisała najważniejsze cechy kierownika wywodzącego się ze szwedzkiej kultury organizacyjnej: szwedzki szef czuje się członkiem zespołu. Za to szef, który nie … [Czytaj dalej]
Umowa serwisowa cz. 2 – obszar, czas trwania, ogólne warunki finansowe
Obszar obowiązywania umowy Zapis o obszarze obowiązywania umowy jest konieczny, ponieważ w trakcie współpracy z serwisem maszyna może być wysłana do pracy za granicę. Nawet w kraju kierownik budowy będzie zaskoczony, że najbliższy serwis jest setki … [Czytaj dalej]
Podręcznik operatora zawsze powinien być w kabinie. A nie jest!
Podręcznik operatora, nazywany czasem niesłusznie podręcznikiem konserwacji lub DTR jest wymagany przy dostawie nowej maszyny. Niestety, w niewielu kabinach maszyn go znajdziemy. Aby się przekonać, jak bardzo pożądany przez użytkowników maszyn jest … [Czytaj dalej]
Gdzie są dane techniczne starszych modeli maszyn?
Chcę kupić używaną maszynę. Wiem, do jakich prac będzie mi potrzebna, czyli wiem, że ma to być na przykład używana koparka gąsienicowa o określonej głębokości kopania. Nie powinno być problemu, bo rynek maszyn używanych jest olbrzymi. Ale aby wybrać … [Czytaj dalej]
Rzetelny serwis
Po wpisaniu do Google słowa "rzetelność" otrzymujemy ponad jedenaście milionów wyników. To oznacza, że wiele osób używa tego słowa. Według kilku słowników synonimami rzetelności są: prawość, uczciwość, dokładność, niezawodność, solidność, lojalność, … [Czytaj dalej]
Najnowsze komentarze