Maszyny budowlane i serwis - można lepiej i taniej

Twój dobry pracownik odszedł do konkurencji?

Złożenie przez pracownika wypowiedzenia umowy o pracę jest nieprzyjemne dla każdego kierownika. Może nie tak bardzo, jak konieczność zwolnienia go z inicjatywy firmy, ale jednak jest to sytuacja bardzo niekomfortowa. Kilka lat temu dałeś szansę … [Czytaj dalej]

Czy mój serwis sobie poradzi?

Kompetencje serwisowe Gdy składasz klientowi ofertę współpracy lub negocjujesz umowę serwisową, powinieneś mieć pewność, że jesteś w stanie spełnić dane obietnice. Niezależnie od twoich intencji, na pewno nie wywiążesz się z umowy, jeśli nie … [Czytaj dalej]

Czy serwis wywiąże się z obietnic?

Zdolność serwisowa Gdy negocjujesz umowę serwisową, chcesz mieć pewność, że kierownik serwisu spełni dane ci obietnice. Byłoby dobrze, aby miał i chęć i możliwości. Za motywowanie kierownika jest odpowiedzialny jego przełożony. Jeśli … [Czytaj dalej]

Umowa serwisowa cz. 3 – kto reprezentuje strony umowy?

Często osoba negocjująca umowę ze strony klienta nie jest tą, która zdefiniowała potrzeby swojej firmy. I najczęściej nie jest tą, która ma dzięki umowie realizować efektywniej kontrakt budowlany. Z drugiej strony jest tak samo. Umowę serwisową … [Czytaj dalej]

Jaki samochód będzie najlepszy dla twoich serwisantów?

Czy zatrudniasz jednego, czy kilkudziesięciu serwisantów, masz ten sam problem: w jaki sposób mechanik z narzędziami i częściami zamiennymi ma dotrzeć do uszkodzonej maszyny. Pracuje ona na budowie kilkanaście lub kilkaset kilometrów od twojej … [Czytaj dalej]