Załóżmy, że potrzebujesz dodatkowej koparki do pracy z młotem hydraulicznym. Będzie z nim pracowała przez 100% czasu. Układ hydrauliczny jest wówczas narażony na bardzo szybkie zanieczyszczenie. Masz do wyboru trzy modele maszyn w zbliżonym stanie … [Czytaj dalej]
Firma bez wizji – jak długo przetrwa?
Są firmy, gdzie najwyższe kierownictwo spędza czas na spotkaniach, których najważniejszym tematem jest stopień wykonania budżetu miesiąca lub kwartału. Dyrektorzy oglądają dziesiątki slajdów, a na żadnym z nich nie widać twarzy jakiegokolwiek … [Czytaj dalej]
Umowa serwisowa cz. 4 – ogólny zakres współpracy
Zakres umowy Najważniejsze jest dobre zrozumienie własnych potrzeb i ograniczeń. Zarówno przez użytkownika maszyny jak i przez serwis. Sporządzenie wstępnej ale szczegółowej listy oczekiwań przez partnerów pomoże im w szybkim osiągnięciu … [Czytaj dalej]
Kiedy klient zacznie nas traktować poważnie?
Informacja dla kierownika serwisu z księgowości: Dot: wskaźnik należności w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca Wartość faktur wystawionych przez serwis, które nie zostały zapłacone w terminie przekracza już dwukrotnie kwotę wypłaty wynagrodzeń … [Czytaj dalej]
Kiedy serwis zacznie nas traktować poważnie?
List od klienta: [...] uważam, iż jest to absolutnie niepoważne nas traktowanie. Jeśli jedna faktura ma wartość 13.000 a przyznany nam limit kredytowy 9.000, to w praktyce uniemożliwia nam to normalne funkcjonowanie z serwisem. Moje … [Czytaj dalej]
Najnowsze komentarze