Wiedza o potrzebach klienta nie znajduje odbicia w normach, instrukcjach postępowania, celach oraz budżecie Druga przyczyna niskiej oceny jakości usługi serwisowej to ustanowienie przez kierownictwo firmy niewłaściwych standardów***. Jeśli … [Czytaj dalej]
Zapomniane źródło oszczędności
Lepsza i tańsza eksploatacja maszyn jest naprawdę możliwa. Tym bardziej jest możliwe lepsze i tańsze serwisowanie maszyn. Poważną przeszkodą jest jednak jakość pracy znacznej części kierowników pracujących zarówno w eksploatacji maszyn, jak … [Czytaj dalej]
Jakość usług serwisowych – luka nr 1
Serwis nie rozumie, czego klient od niego oczekuje Pierwszą przyczyną niskiej oceny jakości usługi serwisowej jest niewłaściwe rozpoznanie oczekiwań KLIENTA* przez SERWIS**. W modelu luk jakości usług**** jest to nazwane luką nr 1. Dobre … [Czytaj dalej]
Ty mi nie mów, ja to wiem
Każdy głupi może wiedzieć. Sztuką jest rozumieć. Albert Einstein Ty mi nie mów, ja to wiem! Przerywasz w taki, lub podobny sposób w pół słowa swojemu pracownikowi, koledze lub - co gorsza - klientowi? Myślisz, że w ten sposób pokazujesz super … [Czytaj dalej]
Planowane starzenie
… projektowanie długowiecznych urządzeń wytwórcom się nie opłaca – podnosi to koszty rozwoju, testów, materiałów i produkcji. A wszystko przy spadku sprzedaży, gdyż klienci nie są zmuszeni do częstego kupna zawsze nowych urządzeń. Stefan Kot, Chip … [Czytaj dalej]
Najnowsze komentarze