Badania naukowe potwierdzają, że klienci, którzy bardzo dobrze oceniają jakość usług, deklarują zdecydowaną chęć ponownych zakupów u tego samego dostawcy. Badania mówią jednak, że ci sami klienci niestety nie zawsze pamiętają o tym, gdy podejmują … [Czytaj dalej]
Mała wielka sprawa nr 9
W książce Małe wielkie sprawy Tom Peters zawarł 163 spostrzeżenia dotyczące doskonalenia biznesu. Nazwał je małymi wielkimi sprawami. Pod numerem 9. napisał o zachłanności na ciągły wzrost. To, co wzrasta, nie będzie wzrastać w nieskończoność Tom … [Czytaj dalej]
Jakość usług serwisowych można mierzyć
Jeśli KLIENT* ma od SERWISU** otrzymywać usługi serwisowe najwyższej jakości, to trzeba znaleźć sposób pomiaru tej jakości. W przeciwnym przypadku nie będzie wiadomo, czy przedsięwzięte środki rzeczywiście mają na nią wpływ. Jest to ważne, bo … [Czytaj dalej]
Nieuprzejmość kosztuje
- Jestem jednoosobowym działem specjalistycznym - tłumaczy Kasia. - I z reguły sama podejmuję decyzje. Ale jeśli mam ważny projekt, idę do szefa i pytam go o zdanie. A on: "Co mnie to, kurwa, obchodzi?! Masz problem, radź sobie sama!". Ten cytat … [Czytaj dalej]
Jakość usług serwisowych – luka nr 5
Klient oczekiwał czegoś innego, niż otrzymał Piątą przyczyną niskiej oceny jakości usługi serwisowej jest rozbieżność między oczekiwaniami KLIENTA* a jego postrzeganiem usługi wykonanej przez SERWIS**. Jest to jednocześnie definicja jakości usługi … [Czytaj dalej]
Najnowsze komentarze