Maszyny budowlane i serwis - można lepiej i taniej

Decydujące pytanie

Satysfakcja z usług ma wpływ na siłę i trwałość związku z klientem, czyli przekłada się na zysk. Byłoby dobrze znaleźć odpowiedni sposób pomiaru satysfakcji, aby wiedzieć, czy podejmowane przez nas starania są skuteczne. Naukowcy wymyślili wiele … [Czytaj dalej]

Statystyki blogu w 2014 roku

Pisanie artykułów na blogu jest sposobem, w jaki aktualnie realizuję moją zawodową misję. Jest nią podniesienie jakości eksploatacji i serwisowania maszyn budowlanych. Robiłem to przez piętnaście lat budując razem z moim zespołem organizację … [Czytaj dalej]

Po co się angażować

Mechanik jedzie do zepsutej maszyny i jej zdenerwowanego użytkownika. Musi sprostać obu tym wyzwaniom samodzielnie. Na powitanie zostaje zalany niepohamowaną złością sztygara, który obwinia naszego serwisanta za grożące kopalni opóźnienie spowodowane … [Czytaj dalej]

Chwila refleksji 2015

Teraz młodzież żyje zgodnie z zasadą „godziny zero” - wszystko zaczyna się z momentem mojego pojawienia się na świecie. A wszystko pozostałe to coś, co było za króla Ćwieczka, co jest odległą, archaiczną, „nieżyciową” przestrzenią. … [Czytaj dalej]

Ci, którzy nie potrafią, awansują

W komentarzu do artykułu Czy kierownik serwisu wybrał najlepszego kandydata? mechanik serwisu napisał: A może szef serwisu napisze jakie wymogi muszą spełniać kierownicy oddziałów serwisowych i jak są one weryfikowane w dalszej pracy, bo czasami … [Czytaj dalej]